Japó és un laberint d’illes on es guarda com un tresor una de les cultures més fascinants del planeta. Hi ha molts motius pels que t’animem a gaudir del Japó, on les tradicions més ancestrals i la innovació conviuen en perfecta harmonia, fins a tal punt que és possible trobar petjades del passat en els racons més inesperats de les grans ciutats.
Per una primera presa de contacte, et recomanem no deixar de visitar els bàsics. A Kyoto coneixeràs el Japó més tradicional, el de les geishes, els temples i palaus, mentre que a Tsumago aprendràs sobre la cultura samurai. A Tokio cadascun dels seus barris mostra una petita part de la societat japonesa: el santuari de Mejii, la “Milla d’Or” japonesa al barri de Ginza, els neons d’Akihabara i a Shibuya viuràs el caos ordenat que tant caracteritza la capital nipona: obre bé els ulls quan travessis el pas de zebra més transitat del món! Quan arribis a Shirakawago, el poble Patrimoni UNESCO al cor dels Alps Japonesos, trobaràs una mostra d’un Japó rural amb cases tradicionals de teulades de palla molt inclinades per suportar el pes de la neu que cau en aquesta zona a l’hivern.
Si vols anar més enllà en el coneixement de l’espiritualitat japonesa et recomanem visitar les muntanyes sagrades de Kii on es troben les antigues rutes de pelegrinatge Kumano Kodo que estan agermanades amb el Camí de Sant Jaume i inscrites com a Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO. Trobaràs un paisatge bellíssim que canvia cada estació, amb muntanyes imponents, aigües cristal·lines i fonts termals amb els tres grans santuaris que son les arrels espirituals de Japó.
Vols aprofundir en el Japó medieval? Recorre part de la ruta Nakasendo a través de la vall de Kiso seguint l’antic camí que unia Kyoto i l’antiga Edo; endinsa’t en impressionants castells, passeja pel barri de cases de samurais a Kanazawa; sorprèn-te davant la grandesa dels temples de Nikko i gaudeix dels ben conservats barris tradicionals de Takayama.
Si tens un esperit més aventurer pots pujar al Mt Fuji , passejar amb bicicleta per la riba del llac Kawaguchiko o gaudir dels esculls de corall d’Okinawa.
Una manera única d’endinsar-se en la cultura i tradicions més autèntiques del país nipó és a través dels allotjaments. La més recomanable és allotjar-se a un Ryokan, enclavats en bells paratges naturals. Descansar en un futó en un terra de tatami, degustar els plats típics o gaudir d’un plaent bany termal en un “onsen”privat. Per submergir-se en l’estil de vida rural de Japó pots allotjar-te en una granja on tindràs contacte amb famílies que viuen a prop d’autosuficiència i experimentaràs el treball de la granja i gaudiràs d’un sopar amb productes de temporada. Si vols experimentar l’espiritualitat japonesa tens l’opció d’allotjar-te en un temple, siguis o no practicant de la religió budista, podràs viure la senzillesa i austeritat dels monjos participant en les seves pràctiques diàries.
Gaudeix de la rica gastronomia japonesa, és molt variada, per la qual cosa et serà fàcil trobar coses que t’agradin. T’animem a tastar tots els plats que puguis, ja que es tracta d’una gastronomia molt diferent a la nostra que va molt més enllà del sushi, tasta la tempura, el ramen, el shabu shabu, el bento, el yakitori,…
Hi ha dues èpoques destacades per viatjar al Japó. Durant la primavera el temps és càlid i a més hi ha la floració dels cirerers, els paisatges llueixen esplèndids amb els colors típics de les flors. A la tardor, la temperatura és agradable i els tons vermellosos de les fulles dels arbres tenyeixen la natura d’una forma molt especial.
Organitzem el teu viatge a Japó de forma totalment personalitzada. Pots viatjar en grup amb guia de parla hispana i també podem preparar-te un viatge a mida que combini visites guiades, trajectes en tren amb el Japan Rail Pass, dies al teu aire i diversos tipus d’allotjaments perquè gaudeixis de les millors experiències.
Descobreix els paisatges de pel·lícules com Memòries d’una Geisha o l’últim Samurai, respira l’ambient en els seus temples i santuaris, viu la vida apressada i diversa de les grans ciutats, gaudeix de la gastronomia i observa uns costums i tradicions molt diferents als nostres. Ho has de viure!




A mida
10 dies
Segons serveis
Itineraris
DIA 1
Osaka
Arribada a l’Aeroport Internacional d’Osaka Kansai. Després del tràmit d’immigració i duana, recepció per assistent de parla espanyola i trasllat a l’hotel en servei regular. Allotjament.
DIA 2
Osaka – Nara – Kyoto
Esmorzar. Visita de la ciutat acompanyats de la nostra guia de parla espanyola per a conèixer el Castell d’Osaka. Després de la visita sortida cap a Nara per a conèixer el temple Todaiji amb la seva enorme imatge de Buda, i el parc dels Cérvols Sagrats. Dinar en restaurant local. Després de la visita sortida cap a Kyoto. En el camí, visita del Santuari Shintoista de Fushimi Inari. Trasllat a l’hotel a Kyoto. Allotjament.
DIA 3
Kyoto
Esmorzar. Visita de l’antiga capital Kyoto amb guia de parla espanyola: castell Nijo, temple Kinkakuji (Pavelló Daurat) i el Santuari Shintoista de Heian i els seus famosos jardins. Dinar. Tarda lliure i retorn a l’hotel per compte del client. Allotjament.
DIA 4
Kyoto
Esmorzar. Dia lliure a Kyoto amb opció a realitzar excursió a Hiroshima: Trasllat a l’estació de Kyoto a peu amb guia i sortida amb tren bala a Hiroshima. Arribada i visita per a conèixer el Parc Commemoratiu de la Pau i el museu annex, la Cúpula de la Bomba Atòmica a Hiroshima i el Santuari Shintoísta de Itsukushima en Miyajima. Dinar en un restaurant local. Després, retorn a l’estació d’Hiroshima i sortida cap a Kyoto amb tren bala. El tour acaba en l’estació de Kyoto. Allotjament.
DIA 5
Kyoto – Nagoya – Magome – Tsumago – Takayama
Esmorzar . Sortida de Kyoto cap a Nagoya amb tren bala. Arribada i visita dels pobles de postal, Magome i Tsumago, on visitarem «Waki Honjin» (antiga hostatgeria dels samurais). Dinar tipus pícnic. Continuació a Takayama per carretera, i visita de la ciutat per a conèixer el carrer de Kami-sannomachi. Després de la visita trasllat a l’hotel. Sopar i Allotjament
DIA 6
Takayama – Shirakawago – Nagoya – Hakone
Esmorzar. Sortida cap a Shirakawo per a visitar el poble (Patrimoni de la Humanitat) i conèixer una de les cases tradicionals de «Gassho-zukuri». Trasllat a l’estació de Nagoya i dinar en restaurant. Sortida cap a Odawara amb tren bala. Arribada i trasllat a l’hotel. Sopar i allotjament en ryokan.
DIA 7
Hakone – Tokyo
Esmorzar. Visita de dia complet al Parc Nacional de Hakone. Coneixerem el llac Ashi en mini-creuer, i la muntanya Komagate, on pujarem en telefèric per a gaudir de la panoràmica de Hakone i la Muntanya Fuji. Esmorzar en restaurant. Seguidament, sortida feia Tokyo. Arribada i visita de la Torre de Tokyo. Allotjament.
DIA 8
Tokyo
Esmorzar. Visita de la ciutat de Tokyo per a conèixer: el temple Asakusa Kannon amb la seva arcada comercial Nakamis i el barri *Ginza. Esmorzar en un restaurant local. El tour acaba al restaurant, retorn a l’hotel per compte del client i tarda lliure per a les seves activitats personals. Allotjament.
DIA 9
Tokyo
Esmorzar. Dia lliure a Tokyo amb opció a contractar l’excursió a Nikko: Trasllat a Nikko a on visitarem el Santuari Shintoísta de Toshogu, el llac Chuzenji pujant per la carretera zig-zag (I-Ro-Ha); i la cascada Kegon. Dinar en restaurant. Després de la visita, retorn a l’hotel a Tkyo. Allotjament
DIA 10
Tokyo – Barcelona
Esmorzar. Trasllat a l’aeroport per a sortir en vol de retorn a Barcelona.
Descarrega'l
Serveis
Bitllets d’avió
Taxes d’embarcament
Tren bala
Guia assistent de parla espanyola
Trasllats aeroport – port – aeroport
Assegurança d’assistència en viatge
Allotjaments 4* o similar
6 dinars i 2 sopars
No inclosos
Propines
Assegurança d’anul·lació
Serveis no esmentats com a inclosos
Dinars o sopars no especificats
Aquesta és una de les nostres propostes de viatge, però n’hi ha moltes més!
Explica’ns la teva idea i nosaltres dissenyarem l’itinerari per tu,
adaptant-nos als teus gustos i necessitats.