Viatge personalitzat a Bangkok i el Triangle d'or
Viatge personalitzat

Bangkok i Triangle d’or

Tailandia també és coneguda com la Terra dels Somriures per l’amabilitat i hospitalitat de la seva gent.

Un país amb localitzacions que et deixaràn sense aire, amb menjars que t'enriquiràn el paladar i una cultura que no et deixarà de sorprendre dia a dia.
Més informació
Bangkok i Triangle d’or

Dia 1

Barcelona – Bangkok

Arribada a Bangkok i recepció a l’aeroport per part del nostre corresponsal. Trasllat a l’hotel. Temps lliure i allotjament.

Dia 2

Bangkok

Esmorzar. Sortida de l’hotel recorrent els carrers principals de Bangkok i la seva part antiga: Començarem amb la visita al temple del buda d’Or (Wat Traimit) a l’interior del qual s’alberga el buda de 5,5 tones d’or. Seguirem amb la visita al temple del Buda Reclinat (Wat Po) on es troba la imatge del buda reclinat més gran de Tailàndia. Finalitzarem amb la Visita del Gran Palau, on residien els reis des de l’any 1782 i el temple on es troba la venerada imatge del Buda d’Esmeralda, coneguda amb el nom de Wat Phra Kaeo. Retorn a l’hotel. Allotjament.

Dia 3

Bangkok

Esmorzar. Dia lliure per a gaudir de la ciutat i fer compres. Allotjament.

Dia 4

Bangkok – Mercat del tren – Mercat flotant – Kanchanaburi

Esmorzar. Sortida per carretera. Parada en ruta per a veure el famós mercat del tren, al costat de les vies del tren, on podrem veure com desmunten en qüestió de segons el mercat per a donar pas el tren, i poc després el tornen a muntar. Seguirem cap al mercat flotant. A l’arribada, recorregut amb barca pels seus canals on podrem gaudir d’un meravellós paisatge típic tailandès. Continuarem cap a la província de Kanchanaburi. Arribada i visita del pont sobre el riu Kwai. Dinar. Prosseguirem cap a Ayuthaya, segona capital del Regne de Siam i declarat Patrimoni de la humanitat per la Unesco. Visita del temple Chai Wattanaram. Continuació fins a l’hotel. Allotjament.

Dia 5

Kanchanaburi – Ayuthaya

Esmorzar. Començarem el dia amb la visita a l’Hellfire pass, la part més profunda on es va construir el tram de ferrocarril. Seguirem amb la visita a la cataracta de Saiyok Noi i l’emblemàtic pont sobre el riu Kwai. Dinar en un restaurant local. Continuarem cap a Authaya, segona capital del Regne de Siam i declarat Patrimoni de la humanitat per la UNESCO. Visita del temple Chai Wattanaram. Continuació fins a l’hotel. Allotjament.

Dia 6

Ayuthaya – Angthong – Khampeangphet – Sukhothai

Esmorzar. Visitarem els temples Wat Yai Chaimongkol i Wat Mahatat. Continuarem cap a Angthong per a visitar el temple on es troba la imatge del buda més alta del món (93 metres d’altura). Dinar. Continuarem cap a Kampeangphet, antigament extensió de l’antiga capital, Sukhothai, també patrimoni de la humanitat. Arribada i visita de les ruïnes dels temples. Prosseguirem cap a Sukhothai. Allotjament.

Dia 7

Sukhothai – Lampang – Chiang Rai

Esmorzar. Sortida per a visitar les ruïnes arqueològiques de la primera capital del Regne de Siam. El regne de Sukhothai es considera com l’edat d’or de la civilització thai, i l’art religiós i l’arquitectura de l’època, es consideren com els més clàssics dels estils thais. La capital original estava envoltada per tres fortificacions concèntriques i dos fossats salvats per quatre portes. Visita del parc històric d’aquesta antiga capital i els seus temples més importants. La nostra següent parada serà en una escola de Muay Thai, esport nacional de Tailàndia. Podrem aprendre les tècniques bàsiques sobre aquest esport amb el professor i excampió de boxa. Dinar. Seguirem cap a Chiang Rai. Arribada i trasllat a l’hotel. Allotjament.

Dia 8

Chiang Rai – Chiang Mai

Esmorzar. Sortida per a visitar el temple Rong Suea Ten o Temple Blau. Seguirem amb la visita al Triangle d’Or, la zona on confinen tres països, Myanmar, Laos i Thailandia, dividits pel riu Mekong i antigament, important centre de trànsit d’Opi. Visita el museu de l’Opi. Seguirem amb la visita al temple blanc Wat Rong Khun. Continuarem cap a Chiang Mai, la Rosa del Nord i la ciutat més rellevant de la regió. Els seus orígens es remunten al Regne Lanna en el segle XIII. La ciutat antiga es troba envoltada per un fossat i està emmurallada. Arribada i visita el carrer de les artesanies on veurem tallers de seda, ombrel·les pintades a mà i la fàbrica de pedres precioses. Allotjament.

Dia 9

Chiang Mai

Esmorzar. Sortida cap al temple Doi Suthep, símbol de la ciutat a 1053 metres d’altura i important centre de peregrinació. La següent visita serà en el campament d’elefants. Temps lliure per a caminar i descobrir cada racó d’aquest campament. Continuarem amb el bany dels elefants, veure’ls com juguen a l’aigua i es deixen raspallar pels seus cuidadors. Seguidament, gaudirem d’un espectacle inoblidable, on es posen en pràctica les habilitats d’aquests increïbles animals. A continuació, passeig per la jungla a lloms d’elefant, enmig d’un paisatge selvàtic i encantador. Visitarem el poblat on viuen les dones girafa. Seguirem amb la visita a una granja d’orquídies. Dinar. Retorn a l’hotel i temps lliure. Allotjament.

Dia 10

Barcelona

Esmorzar. Check out i fi dels nostres serveis.

 

IMPORTANT

Itinerari genèric, aquest pot variar en la seva forma per necessitats del viatge, sense afectar el seu contingut.

Vols guardar-te el viatge en pdf?

    Descarrega’t l'itinerari
    Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i Google Política de privadesa i s'apliquen Condicions del servei.
    Per a més informació
    A l’equip de Promoviatges ens apassiona la nostra feina.
    Si estàs pensant en viatjar i tens dubtes t’ajudarem a decidir-te. Et prometem que repetiràs!

      Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i Google Política de privacitat i s'apliquen Condicions del servei.
      Catàleg Avançament 2026 i Mercats de Nadal
      Disponible el nou catàleg Avançament 2026 i Mercats de Nadal
      Catàleg Avançament 2026 i Mercats de Nadal
      Disponible el nou catàleg Avançament 2026 i Mercats de Nadal

      Promoviatges és una agència de viatges amb seu central a Sabadell, especialitzada en viatges en grup amb guia acompanyant, amb sortides desde Barcelona, i en viatges a mida creats per assessors experts en destinacions.

      Amb més de 25 anys d’experiència, organitzem viatges arreu del món per a persones, col·lectius i associacions que busquen seguretat, tranquil·litat i una organització professional. Ens encarreguem de tota la gestió integral: planificació, logística, selecció de serveis, coordinació del grup i acompanyament durant tot el viatge.

      Per a entitats i associacions, oferim condicions especials, programes a mida i la gestió completa d’inscripcions i pagaments.

      El nostre equip, amb experiència directa als cinc continents, comparteix una mateixa vocació: crear i acompanyar viatges en grup i a mida amb un alt nivell d’organització i qualitat, perquè els viatgers només s’hagin de dedicar a gaudir.

        Descarrega’t el Catàleg 2025
        Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i Google Política de privadesa i s'apliquen Condicions del servei.

          Descarrega’t la guia 2025
          Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i Google Política de privadesa i s'apliquen Condicions del servei.

            Descarrega’t el checklist
            Per a estudiants de secundària
            Per a graus o cicles
            Per a escoles d’idiomes
            Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i Google Política de privadesa i s'apliquen Condicions del servei.