Cap d’Any a Atenes i Cap Súnion
Una escapada única per començar l’any entre temples mil·lenaris, carrers plens d’història i les postes de sol més espectaculars del mar Egeu.
Celebreu l’arribada del nou any en una de les ciutats més fascinants del Mediterrani. Atenes us obre les portes a un viatge ple d’història, cultura i atmosfera vibrant, recorrent temples mil·lenaris, barris amb encant i escenaris que van veure néixer la filosofia i la democràcia.
Dia 1
Barcelona – Atenes
Presentació davant dels taulells de facturació de la companyia Aegean de la T1 de l’aeroport de Barcelona a l’hora convinguda. Sortida en el vol A3/711 de les 11.20 hores a Atenes. Arribada a les 15.10 hores. Trasllat a l’hotel Acropolis Grid Athens 4* o similar. Allotjament. A la tarda, abans de sopar, farem una volta pel barri de Psiri. Aquest és un barri molt peculiar on es barreja la història recent i la modernitat. Antigament representava la classe obrera d’Atenes i avui mostra una cara divertida, plena de petits bars, restaurants i pastisseries.Sopar en un restaurant i allotjament a l’hotel.
Important: L’hotel disposa exclusivament d’habitacions amb llit de matrimoni o llit gran. No disposa d’habitacions amb dos llits individuals separats.
Dia 2
Atenes – Cap Sunion – Atenes
Esmorzar a l’hotel . Al matí, realitzarem l’activitat “Atenes filosòfica”. Aquesta experiència única us submergirà pels carrers d’Atenes seguint els passos dels grans pensadors que van deixar una empremta inesborrable en la història del pensament humà.Farem un viatge a través de l’espai i el temps, trepitjant el mateix sòl que trepitjaven els antics, descobrint les idees que van canviar el rumb de la història per sempre. Des de l’Àgora fins gairebé al turó de Pnyx, i perdent-vos pels carrers d’Atenes, descobrireu la vida i el pensament dels filòsofs més cèlebres d’una manera única i inoblidable. En acabar anirem cap al Pireo i recorrerem la carretera que voreja la coneguda Riviera Atenenca, amb vistes al mar Egeu i amb un paisatge de petites cales, ports tranquils i aigües d’un blau intens. Dinar en un restaurant. Continuarem cap al Cap Súnion, on s’alça majestuós el Temple de Posidó . La posta de sol al Cap Súnion és considerada una de les més espectaculars de tota Grècia. Situat sobre un impressionant penya-segat que cau directament sobre el mar Egeu, aquest indret combina història, natura i paisatge en una escena difícil d’oblidar. Retorn a Atenes . Sopar en un restaurant i allotjament a l’hotel.
Dia 3
Atenes
Esmorzar a l’hotel. Al matí farem la visita guiada a l’Acròpolis. Durant aquesta visita recorrerem l’Acròpolis, dedicada a Atenea, la deessa protectora de la ciutat, i descobrirem la llarga història de la capital de la Grècia moderna. Visitarem el Teatre de Dionís, amb capacitat per a 17.000 espectadors, on se celebraven els festivals en honor al déu grec. Veurem l’Erectèon, que deu el seu nom al semidéu Erecteu, i l’Odeó d’Herodes Àtic, un enorme teatre de pedra. L’Acròpolis va ser escenari dels mites grecs més famosos i de les festes religioses més importants de l’antiga Atenes. Continuarem la visita contemplant la resta de monuments del jaciment i, com a colofó, el temple del Partenó. Acabada la visita , realitzarem la segona activitat del dia l’Àgora Grega.
Començarem la visita observant les restes de l’Odeó d’Agripa, el Liceu i el temple d’Hefest, un dels millor conservats de Grècia. Continuarem pel parlament, on es reunien els caps militars de la ciutat, i el tribunal on fou condemnat a mort el filòsof Sòcrates. Seguirem veient l’exterior de l’església bizantina dels Sants Apòstols i pel carrer de les Panatenees, que era l’avinguda central de l’antiga Atenes. Finalment, visitarem el Museu de l’Àgora, ubicat dins la Stoà d’âtal. Dinar en un restaurant. A la tarda passejarem pel barri de Plaka. Un entramat de carrerons i petites places que formen un laberint animat pel bullici de vianants i comerciants. Al cor del barri trobareu Anafiòtika, un petit racó que recorda una illa ciclàdica. Retorn a l’hotel i temps per preparar-nos pel sopar de cap d’any. Allotjament a l’hotel.
Dia 4
Atenes – Barcelona
Esmorzar a l’hotel. Al matí assistirem al canvi de guàrdia a la plaça Sintagma. Es una de les tradicions més emblemàtiques d’Atenes i una visita imprescindible per conèixer de prop la història i el simbolisme grec. Davant del Parlament Hel·lènic, els famosos soldats Evzones, amb el seu uniforme tradicional i els característics passos sincronitzats, protagonitzen una cerimònia carregada d’elegància i solemnitat. Disposarem d’un temps al centre de la ciutat i trasllat a l’aeroport . Sortida en el vol A3/712 directe a Barcelona de les 16.40 hores. Arribada prevista a la terminal 1 a les 18.50. Recollida de maletes i fi dels nostres serveis.
Horaris, allotjament i itinerari definitius a la documentació de viatge.
Anima’t a viatjar amb nosaltres a Grècia per Cap d'any!
Celebreu l’arribada del nou any en una de les ciutats més fascinants del Mediterrani. Atenes us obre les portes a un viatge ple d’història, cultura i atmosfera vibrant, recorrent temples mil·lenaris, barris amb encant i escenaris que van veure néixer la filosofia i la democràcia.
Vols guardar-te el viatge en pdf?
Dates de sortida
- 29.12.2026
Punts de recollida
- Aquest viatge no té servei de recollida.
Preu base per persona en habitació doble
Termes i condicions
Taxes aèries a reconfirmar 30 dies abans de la sortida.
Condicions garantides amb una participació mínima de 20 persones.
Requisits
- DNI amb vigència. El nom i cognoms de la reserva han de coincidir amb els del DNI.
Gaudeix de les nostres promocions per viatjar a millor preu
- Compra anticipada. Si contracteu el vostre viatge amb 60 dies d’antelació a la sortida del viatge, podreu gaudir del nostre preu especial.
- Pagament total. Si en el moment de contractar el viatge dins del termini de compra anticipada, feu el pagament total, tindreu un descompte addicional sobre el preu especial.
Formes de pagament
- Pagament d’un 25% del total com a dipòsit. El pagament de la resta caldrà fer-lo 40 dies abans de la sortida. Els viatgers que s’acullin al descompte de pagament total, disposaran de 3 dies laborables per a realitzar-lo, des de la formalització de la reserva anticipada.
- Reserves online: Pagament d’un 25% del total com a dipòsit, sigui quina sigui la tipologia del viatge. La resta del pagament es realitzarà 40 dies abans de la sortida.
Podeu veure les condicions generals completes en el següent link: Condicions Generals